27 Ağustos 2015 Perşembe

SONBAHARA HAZIR MIYIZ ?

Şu dönem herkes büyük bir itina ile sanırım sonbahar-kış dönemine hazırlanıyordur.Domatesler itina ile alınıyor. Onlardan kışlık soslar hazırlanıyor. Reçeller kaynatılıyor. turşular kuruluyor. Büyük ihtimalle daha becerikli olanlar; erişte kesip, tarhana bile yapıyorlardır( Arkadaşım Aylin erişte kesip, tarhana bile yaptı. Sinir oluyorum kendisine. Hem güzel hem de becerikli olunmaz).Bizim eve gelince maalesef bunların hiçbiri yok. Çok da özeniyorum. Ama kadının içinde yok zorla mı.Neyse en azından Tolga ( kendileri kocam olur) reçel yapabiliyor.Evimiz de en azından ev yapımı reçel oluyor.Seneye çok kararlıyım bende hazırlık yapacağım( bu teraneyi her sene söylüyorum).

Bunları yapmadım ama sonbahar için kızlara bir şeyler diktim. Buyurun efendim:)))


Beyaz gömlek ve pembe pantolonun kalıbı Burda Çocuk özel sayısından.


Pembe Elbise Burda Çocuk.























Camel ceket Burda çocuk.

















Kalıbını temel kalıp kullanarak ben çıkardım.




















Ceket ve pantolon Burda Çocuk.

















Temel kalıp kullanarak kalıbını ben çıkardım.














Bluz kalıbını ben çıkardım. Pantolon Burda çocuk.























Kapri pantolon, Burada Dergisi(Sayısını hatırlamıyorum).









































Sevgiyle kalın.

12 yorum:

  1. Şahane kendinize haksızlık etmeyin Arkadaşınız Aylin hanım Eminim bunları yapamaz

    sevgiler,selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Bir de onu yapsa tam olur valla. Ben hasetlik ten ortadan çatlarım artık:)))

      Sil
  2. Wooww,şahane olmuşlar yine Fatmanımcığım.Hele son kıyafetlere bayıldım,ne de sofistke olmuşlar teyzelerinin bücür güzelleri....Tarhana meselesini ise kafaya takma,blogumdaki tarhana tarifini dene.Tam bizim gibi sıkıntılı,aceleci hatunlara göre,anında görüntü şeklinde bir tarif.Reçelleri ise Reçel Yap ile on dakikada yapabilirsin.Ben yıllardır öyle yapıyorum,harika oluyor.Her şeyin kolayı varken marifet sergileyip,bakııınn ben neler yapıyoruma gerek yok.İnan bana ben klasik yoldan da yaptım hepsini yıllarca,hiç gerek yokmuş kendimi yormama.Sonuç aynı oluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bloğa gidip şu tarhana tarifine bakıp uyguluyorum. Sonra da herkese havayı basıyorum. Ay çok uğraştım pek uğraştım diye:))) Reçel meselesini Tolga ya sevk edeyim nede olsa kendini şef aşçı sanıyor. Valla Haklısınız zaman kıymetli ben de sizin gibi aceleci bir kadınım. Ve benim bücürler sizi öpüyor. Ayrıca çok çokkk teşekkür ediyorum. Beğenmeniz beni aşırı fazla bi acaip mutlu ediyor:)))

      Sil
  3. Ne kadar güzel şeyler dikmişsiniz. Bunları yapan diğerlerini zaten yapar. Özellikle gömlek dikişlerinizin hayranıyım. Ben de her şeyi diktim, bir gömleğe sıra gelmedi. Kol dikişlerinden korkuyorum. Ama bu sefer kararlıyım, ben de dikeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç korkmayın. Ben de iki ay öncesine kadar korkuyordum. Youtube da çok güzel anlatılıyor. Oradan öğrendim. Çok daha güzellerini dikersiniz:)))diğerleri konusuna gelince, o konuda biraz şüpheleyim:))) Ve de çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Anneye ayrı kızlara ayrı maasallah! 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi mi:))) Çok teşekkür ediyoruz:))))

      Sil
  5. Ellerine emeğine sağlık,güle güle giysinler cicilerini. Tarhanaymış,erişteymiş dert etme canım arkadaşın nasıl olsa yapmış sanada verir. Komşuda pişer bizede düşer hesabı :)) Baksana sen daha marifetler döktürüyosun maşallah hemde çeşit çeşit bravo sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Veriyor sağolsun. Haksızlık etmiyeyim kendisine. Ama bende ki hasetlik:)))) Beğenmeniz. Beni mutlu etti.

      Sil